Видавництво «Білий Тигр» забезпечило проходження практики ІV курсу («Реклама та зв’язки з громадськістю»)

practice-in-wtЗ 4 квітня по 1 травня 2016 року на базі видавництва проходили практику студенти 4 курсу напряму підготовки «Реклама та зв’язки з громадськістю» Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.

Практиканти виконували різноманітні завдання творчого характеру, серед яких створення рекламних відеороликів за власноруч створеним сценарієм, створення відеороликів на задану тематику, розробка рекламної кампанії видавництва «Білий Тигр», його сайту, створення цілісної концепції репрезентації видавництва в соціальних мережах та ін.

Студенти виявили креативний підхід до вирішення завдань, ініціативність, відповідальність і ґрунтовні теоретичні знання.